معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه
صفحه نخست|آرشیو اخبار|ارتباط مستقیم با معاونت|ورود به ايميل سازماني|ورود به سرویس پیامک
صفحه اصلی > اداره کل امور فرهنگی > طرح مطالعاتی شهید مطهری > دستورالعمل اجرایی 95-96 
دستورالعمل اجرایی 95-96

 

دستورالعمل اجرایی

مسئولان دفاتر مطالعات آثار شهید مطهری (رحمة الله علیه)

حوزه های علمیه استانها

سال تحصیلی 96-95 

بسمه تعالی

1-   امتحانات تابستاني در تاريخ های 25/7/95 و 2/8/95 و 9/8/95 برگزار می شود؛ در اسرع وقت جزئیات برنامه امتحانات تابستانی که ارسال می گردد به دفاتر مطالعات مدارس علمیه که در سال گذشته طرح را اجرا می نموده اند، ابلاغ گردد تا نسبت به برگزاري امتحانات، برنامه ریزی و اقدام شود.

2-   سؤالات امتحانات تابستاني یک هفته قبل از زمان آزمون از طریق سامانه سماوات به معاون تبلیغ استان ارسال مي شود؛ پس از دريافت، به دفاتر مطالعات مدارس ارسال گردد تا در تاريخ هاي مقرر، آزمون برگزار شود.

3-   حداکثر تا یک هفته پس از برگزاري امتحانات تابستاني، فرم شماره 5 و 10 از دفاتر مدارس دريافت گردد؛ اصل فرم 5 جهت پرداخت هزینه ها به بخش مالی استان وفتوکپی فرم 5 و10 به دفتر مركزي ارسال شود.

4-   جدول زمانبندي برنامه هاي سال تحصيلي 96-95 به معاونت تبلیغ استان ارسال می شود؛ پس از دریافت به دفاتر مطالعات مدارس ارسال شود تا نسبت به اجراي طرح بر طبق آن، برنامه ريزي، اطلاع رسانی و اقدام گردد.

5-   ليست كتب شهید مطهری و قيمتهاي آن ضمیمه آئین نامه می باشد؛ جهت تهيه كتاب با تخفيف 50 درصد اين ليست را به مدارس ارسال نمایید تا دفاتر مطالعات مدارس پس از ثبت نام از اعضاء، تعداد كتب مورد نياز را با مبالغ مربوطه همراه لیست اسامی ثبت نام کنندگان (فرم شماره 2) به معاونت تبلیغ استان تحويل نمايند و معاونت تبلیغ استان پس از تجميع، كتب مورد نياز را از انتشارات صدرا با تخفيف47 درصد تهيه، و به دفاتر مدارس ارسال نماید.    

تلفن انتشارات صدرا: 37747314  و37731522025

6-   در طول سال سؤالات امتحاني، طبق جدول زمانبندی يك هفته قبل از تاريخ آزمون، از طریق سامانه سماوات به معاون تبلیغ استان ارسال مي شود؛ پس از دريافت به دفاتر مطالعات مدارس ارسال گردد تا در تاريخ هاي مقرر، آزمون برگزار شود.

7-   طبق جدول زمانبندي، پس از اتمام برنامه هاي هر كتاب (مطالعه، جلسه بررسی کتاب و آزمون) حداكثر تا يك هفته بعد از تاريخ آزمون، فرم شماره 5 و نمرات اعضاء در آن آزمون(فرم شماره10) را از دفاتر مطالعات مدارس دريافت و حداكثر تا دو هفته بعد از تاريخ آزمون، اصل فرم شماره 5 جهت پرداخت هزینه ها به بخش مالی استان و فتوکپی فرم شماره 5 و10 به دفتر مرکزی ارسال شود.

8-   برنامه ریزی شود که برنامه ها طبق جدول زمانبندی به صورت منظم انجام گردد تا مشکلی به وجود نیاید.

9-   برنامه ریزی شود که در طول سال تحصیلی به صورت مستمر جلسات عمومی با حضور اساتید مسلط به آثار شهید مطهری جهت تقویت انگیزه اعضاء در مدارس برگزار شود.

10-نرخ ها و دستمزد های دفاتر مطالعات آثار شهید مطهری(ره) در سال تحصیلی 96-95:

- حق الزحمه استاد بابت یک ساعت:  300,000 ريال

- جایزه ممتازان به ازاء هر نفر: 150,000 ريال

- حق التصحیح اوراق امتحانی به ازاء یک برگ: 5,000 ريال

- پذیرایی جلسات: به ازاء هر نفر شرکت کننده 10,000 ريال

11-با توجه به لزوم ارائه اصل فرم شماره 5 و فاکتور پذیرایی جلسات به بخش مالی مرکز مدیریت استان جهت پرداخت هزینه ها، ارسال آنها به استان از طریق فاکس یا ایمیل فاقد ارزش می باشد.

لازم است اسناد مالی اعم از فرم و فاکتور، خصوصیات ذیل را داشته باشند:

- قلم خوردگی نداشته باشد.

- لاک گرفتگی نداشته باشد.

- به ریال باشد.

- فرم شماره 5 طبق آئین نامه به صورت دقیق تکمیل شود.

12- تمامی موارد درخواستی به دفتر مرکزی از طریق زیر امکان پذیر می باشد:

 -سامانه سماوات به آدرس: اداره کل امور فرهنگی- عبدالعلی پناهی(apanahi)

-فاکس به شماره  32914466-025

-ایمیل به آدرس: Dm.motahari@ismc.ir

13- آدرس دفتر مركزي مطالعات آثار شهيد مطهري(ره): قم- بلوار شهید صدوقی- خیابان حضرت ابوالفضل(علیه السلام)- خیابان دانش- مجتمع شهید صدوقی- فاز 7 - معاونت تبلیغ و آموزشهای کاربردی حوزه هاي علميه- طبقه دوم- دفتر مرکزی مطالعات آثار شهید مطهری(ره)- کدپستی: 3713166447

تلفن مستقیم: 32917257-025 و 32922051-025 داخلی 778 

تلفن همراه: 09198513012

ایمیل: Dm.motahari@ismc.ir

 

دانلود فایل دستورالعمل اجرایی 96-95

   دانلود : دستورالعمل_اجرائی.docx           حجم فایل 16 KB
صفحه اصلی | ارتباط با معاونت | سایت جامع تبلیغ
 

تمامی حقوق این پایگاه متعلق به معاونت تبلیغ و آموزش های کاربردی حوزه های علمیّه می باشد.