پایگاه اطلاع‌رسانی «معــاونت تبلیــغ و امور فرهنگــی حــوزه‌های علمیــه» | تبلیغ یکی از اصلی‌ترین و مهمترین ابزارهای دین مبین اسلام است که از دیرباز برای پیشبرد و نشر معارف اسلامی توسط مبلغان دین انجام می‌شد. سیره‌ای که از پیامبران، امام و بزرگان دین سینه به سینه منتقل شده و تا عصر حاضر به ما رسیده است. «حضرت امام خامنه‌ای»
صفحه اصلی > کتب منتشر شده > تبلیغ در ماه رمضان 
 تبلیغ در ماه رمضان
 
 

موضوعات:
اسلام - تبلیغات - راهنمای آموزشی
رمضان - مقاله‌ها و خطابه‌ها
روزه - مقاله‌ها و خطابه‌ها
اخلاق - مقاله‌ها و خطابه‌ها

پدیدآوران:
تهيه و تنظيم:ابوالفضل هادی‌منش
زيرنظر:محمدحسن نبوی
زيرنظر:حسین ملانوری
زيرنظر:عبدالکریم پاک‌نیا
زيرنظر:اکبر اسدعلیزاده
زيرنظر:محمدمهدی ماندگار
زيرنظر:علی مختاری
زيرنظر:محمود مهدی‌پور
زيرنظر:محمد غلامرضایی
زيرنظر:سیدجواد حسینی

ناشران: 
مرکز مدیریت حوزه علمیه قم

 تاریخ نشر:۹۱/۰۷/۰۵  قیمت :۱۰۰۰۰۰ ریال 

معرفی مختصر كتاب:
مجموعه‌ای از مباحث اخلاقی، عبادی، اعتقادی، فقهی و اجتماعی متناسب با حال هوای ماه مبارک رمضان است. در این کتاب که جهت استفاده مبلغان دینی در ماه مبارک رمضان تدوین شده است، مباحثی در زمینه خودسازی، دعا و نیایش، توبه و استغفار به درگاه الهی، قرآن و انس گرفتن با آن، سیره عملی امام خمینی در ماه مبارک رمضان، مناسبت‌های قمری این ماه و رویکردی تارخی دینی درباره این مناسبت‌ها، شبهای قدر و احکام فقهی مربوط به روزه‌داری بانوان ارایه شده است. این مباحث به صورت مجموعه مقاله و در ریز موضوعات متنوعی ارایه شده تا قابل استفاده برای مبلغان دینی در ماه مبارک رمضان و سخنرانی‌های آنان در منبر باشد.