معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه
صفحه اصلی > اخبار > آرشیو اخبار 
اخبار > پاسخگویی و مشاوره به تماشاگران فوتبال توسط مبلغان حوزه علمیه


در حاشیه دیدار ایران و کره جنوبی انجام شد:

پاسخگویی و مشاوره به تماشاگران فوتبال توسط مبلغان حوزه علمیه

معاون تبلیغ و آموزش های کاربردی حوزه علمیه تهران از فعالیت تبلیغی مبلغان روحانی در جمع تماشاگران دیدار تیم های فوتبال ایران و کره جنوبی خبر داد.

معاون تبلیغ و آموزش های کاربردی حوزه علمیه تهران از فعالیت تبلیغی مبلغان روحانی در جمع تماشاگران دیدار تیم های فوتبال ایران و کره جنوبی خبر داد.

حجت الاسلام وحید بابادایی، معاون تبلیع و آموزش های کاربردی حوزه علمیه استان تهران از حضور مبلغان روحانی در جمع تماشاگران دیدار تیم های فوتبال ایران و کره جنوبی در استادیوم آزادی خبر داد.

حجت الاسلام بابادایی با بیان این که این اعزام روحانی کار مشترکی بین معاونت تبلیغ حوزه علمیه استان تهران و معاونت فرهنگی وزارت ورزش و جوانان بود گفت: 45 نفر از مبلغان روحانی از ساعت هشت صبح سه شنبه بیست و پنجم مهرماه در مجموعه فرهنگی ورزشی آزادی حضور پیدا کردند و تا اذان مغرب به فعالیت تبلیغی و پرسش و پاسخ پرداختند.روحانیون مبلغان حوزه علمیه در ورزشگاه آزادی

معاون تبلیغ حوزه علمیه استان تهران با اشاره به این که در ابتدای روز مبلغان جهت همفکری جلسه ای در مجموعه فرهنگی ورزشی آزادی تشکیل دادند اظهار داشت: در طول روز سی نفر از این مبلغین در محل های مشخصی در پشت میز مستقر شده و به مشاوره و پاسخگویی به سئوالات شرعی مراجعین پرداختند.

وی افزود: سایر مبلغان حاضر در مجموعه نیز با حضور در میان تماشاگران به پاسخ گویی به سئوالات جوانان حاضر در مجموعه پرداختند.

حجت الاسلام بابادایی با بیان این که هدف از این کار تبلیغ چهره به چهره است گفت: به منظور تسهیل ارتباط گیری با جوانان موضوع پرسش و پاسخ ها آزاد انتخاب شد و مبلغان به تمامی سئوالات مطرح شده پاسخ دادند.

وی افزود: در کنار پاسخ گویی به سئوالات تماشاگران و مشاوره، روشنگری و تبیین زوایای مختلف اقدامات دشمنان در زمینه اهانت به پیامبر اسلام(ص) و مقدسات از دیگر مباحث مطرح شده توسط مبلغان بود.

معاون تبلیغ حوزه علمیه استان تهران در ادامه اقامه نماز جماعت در قسمت های مختلفی از مجموعه فرهنگی ورزشی آزادی، ارسال بلوتوث مذهبی و اهدای جوایز و هدایا به جوانان را به عنوان دیگر اقدامات صورت گرفته توسط مبلغان حوزه علمیه تهران برشمرد.

گفتنی است پیش از این نیز در دیدار تیم های پیروزی و استقلال مشابه این اقدام از سوی معاونت تبلیغ حوزه علمیه استان تهران و معاونت فرهنگی وزارت ورزش و جوانان صورت گرفته بود و همواره مورد استقبال جوانان قرار می گیرد.

 

روحانیون مبلغان طلاب حوزه علمیه در ورزشگاه آزادی مشاوره به ورزشکاران تماشاگران طلبه های حوزه علمیه قم در ورزشگاه آزادی تبلیغ در محیطهای ورزشی





تاریخ ارسال مطلب : چهارشنبه ٢٦ مهر ١٣٩١ / شماره خبر : ٣٠٣٦٥٦ / تعداد بازدید : 10812

نظرات بینندگان
کاربر مهمان
1391/11/16 21:28
0
7
طبیب دوار و حضور فعال و درد دینداری و توجه به جوان و جلب رضایت حق و ......یعنی همین.
کاربر مهمان
1391/10/10 13:18
0
9
عزیزانی که اشنای به دین هستید کجای دین ما نوشته که فقط در مساجد تبلیغ کنید عزیزان اگر ما به خودمان را از جوانمان دور کنیم دشمن خود را به انها نزدیک می کند
کاربر مهمان
1391/09/26 9:38
0
8
دوستانی که مخالفت میکنند میتونند یک دلیل دینی ، عقلی، نقلی، عرفی و غیر بیاورند که این کار زشت است؟ آقایان مخالف، ضعف تبلیغی و عدم جسارت فردی خودتون رو تعمیم ندید. صاف و پوسکنده بگید ما عرضه این کارو نداشتیم. وگرنه حضور بین جوانان عزیز کشورمان، همون بچه شیعه ها که برای امام حسین سینه میزنند و عاشق این مکتب هستند با کدام معیار دینی شما ناسازگار است؟ خودتان را اصلاح کنید و عقده های ناتوانی خودتان را سر این بندگان خدا که رفتند اونجا خالی نکنید.
کاربر مهمان
1391/09/21 13:9
0
8
سلام در جایی که فرقه های انحرافی دارن آئین منحرف خودشون را تبلیغ میکنن حضور طلاب از واجبات است و نرفتن در این میدان به هردلیلی یعنی باز گذاشتن این عرصه برای فعالیت این فرقه ها حالا اونایی که حرف مخالف میزنن یه کم فکر کنن باید چه جوری جواب امام زمان را باید بدن ؟!!!
کاربر مهمان
1391/09/19 17:30
0
8
با سلام وخسته نباشید به این عزیزان جهادگر، که با اقتضاء زمان خود پیش می روند امروز طلاب باید در همه عرصه ها که می شود تبلیغ وجهاد فرهنگی خود را انجام دهند چه بسیار جوانانی که به واسطه برخورد صحیح طلاب در همین عرصه ها برگشته اند ودیدشان به روحانی وآخوند عوض شده است . باتشکر از همه شما
کاربر مهمان
1391/09/16 14:38
0
7
سلام. طبیب دوار یعنی همین .با سیاهنمایی بعضی بی تفاوتها نا امید نشید. واردشدن به این میادین فاصله مردمی که اهل مسجد ومذهب نیستن با روحانیون رو کم میکنه .خدا قوت بده
کاربر مهمان
1391/09/07 10:39
0
10
با سلام هر طرح و ایده ابتدا مخالفان و موافقان زیادی داره اما وقتی به ثمر میشینه همه موافقند . کار بسیا زیبا و قشنگی بود فقط برنامه ریزی دقیقتری لازم داره و قطعا با یاری خدا موفقیت امیز خواهد بود . بالاخره از یه جا باید شروع کرد تا شاهد استدیومهای با جو سالم باشیم.
کاربر مهمان
1391/08/27 10:12
0
9
سلام حضورمبلغان دینی درهمه صحنه هاامروز الزامی بنظر میرسد کمترین اثر این کاراینه که جوانان ازنزدیک بااونها آشنا میشوند
کاربر مهمان
1391/08/23 17:17
0
7
سلام خوبه بهترین تبلیغ است
کاربر مهمان
1391/08/21 7:59
0
12
باسلام خسته نباشید دلاوران اگه امکان داره تصاویر بیشتری از این برنامه بگذارید
کاربر مهمان
1391/08/16 16:31
0
10
سلام علیکم آقا ما هم می خواهیم شرکت کنیم چه کنیم

سلام علیکم برای اطلاع از شرایط ثبت‌نام و جذب، با اداره همکاری‌های تبلیغی تماس حاصل نمایید


کاربر مهمان
1391/08/16 14:29
0
13
سلام. خدا خیر بده به تمام افرادی که تو این طرح، سهمی داشته اند. تعجب می کنم از کسانی که چنین توصیفی دارند!!!!!!! از چنبن طرح عالی و به جایی. خدا هدایتشون کنه....
کاربر مهمان
1391/08/16 10:23
0
10
باعرض سلام وخسته نباشید خدمت شما: 1)یک عذرخواهی به شمابدهکارم که اشتباها به قسمت دوم رای داده ام 2)تازه بافداکاری یک عده ازکارشناسان دینی موفق به ابلاغ رسالت واقعی دین شده ایم بایددستشان رابوسید وبجای خرج های میلیاردی برای فوتبال لااقل خرجهای چند ده هزاری برای دین انجام دهیم 3)شماببینید مسیحی هاو...برای دین های تحریف شده خود جقدر ازجان ومال خود هزینه میکنند وبعدمابرای دینی که داریم میخواهیم اززبان خود ومقداری ازآبرو خرج کنیم مخالف هم پیدا میکنیم البته این حرفهای ... اززمان حضرت آدم بوده وتاقیامت هم وجود خواهد داشت 4)درپایان ازهمه دستندرکاران این کار تشکر نموده وان شاءالله درپناه امام زمان عموفق باشند وبه مسئولین علی الخصوص دولتی ها عرض میکنم بیشتربرای این کارها هزینه کنید چون بیت المال برای دین اسلامی است!!!؟
کاربر مهمان
1391/08/16 9:59
11
1
اینجوری که پیش میرید مدام واسه شما زمین بازی درست می کنن و شما باید توش بدویید یعنی حوزه دائما منفعل است

سلام علیکم طرح‌ها، انتقادات و پیشنهادات خود را از طریق فرم ارتباط مستقیم برای ما ارسال نمایید


کاربر مهمان
1391/08/11 1:19
13
2
سلام هنوز نتونستید آموزش و پرورش جمهوری اسلامی را بدست بگیرید حالا وقت این کارهاست غیر از تایید فوتبال و بازی خوردن تو میدون انگلیس و سخیف نمودن طلاب چه ثمره ای داشت؟ بغل دست طلبه شما به همه فحاشی کنند و او 90 دقیقه اونجا معمم بشینه !! به جای اینکه پول نداشته تان را خرج کنید کمی فکر بکنید .

سلام علیکم طرح‌ها، انتقادات و پیشنهادات خود را به صورت مبسوط و کاربردی، از طریق فرم ارتباط مستقیم برای ما ارسال نمایید


کاربر مهمان
1391/08/09 10:57
22
6
واقعاکارزشت ونسنجیده ای بود بابا...

سلام علیکم پیشنهادات و انتقادات خودتان در این زمینه را به صورت مشروح، از طریق فرم ارتباط با ما ارسال نمایید. با تشکر


کاربر مهمان