صفحه نخست|آرشیو اخبار|ارتباط مستقیم با معاونت|ورود به ايميل سازماني|ورود به سرویس پیامک
 
دانلود, رایگان, طرح, شهادت, وفات, ولادت, میلاد, امام, بنر, مذهبی, گرافیکی, با کیفیت, بالا, قابل چاپ, پیامبر, علیه السلام, (ع), علیها السلام, مذهبی, اسلامی, شحادت, علیح السلام, علیهم السلام, مدهبی, کیفیت, لایه باز, بنر آماده چاپ,اماده چاپ
صفحه اصلی > اخبار > آرشیو اخبار 
اخبار > گردهمایی معاونین تبلیغ و امور فرهنگی استان ها


معاونت تبلیغ و امور فرهنگی

گردهمایی معاونین تبلیغ و امور فرهنگی استان ها

همایش معاونین تبلیغ و امور فرهنگی در محل این معاونت برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه، همایش معاونین تبلیغ و امور فرهنگی در تاریخ ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ در محل این معاونت برگزار گردید.
در این همایش که به مباحث مربوط به تبلیغ و فعالیت های معاونین تبلیغ در استانها پرداخته شد، موضوعات مهم و کاربردی و مرتبط با بخش های مختلف تبلیغ، مطرح و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
بنا به این گزارش در ابتدای این همایش، حجت الاسلام و المسلمین نبوی معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه ضمن اشاره به نکات مهم و مربوط به تبلیغ دین بیان کردند:
امروزه موضوع تبلیغ دین از اهمیت ویژه ای برخوردار است و بیش از گذشته مورد توجه و اهتمام جوامع مختلف قرار گرفته است.
ایشان در ادامه افزودند:
در راستای اجرای امر تبلیغ در جامعه، سه روش وجود دارد که هر کدام از آنها فواید و ویژگیهای خاصی دارند؛
روش اول: اجرای امر تبلیغ دین به طور کاملا وابسته به بودجه های دولتی.
روش دوم: نیمه دولتی کردن امر تبلیغ دین است که در آن از کمک های مردمی هم بهره گرفته می شود.
روش سوم: اجرای تبلیغ و اداره کردن آن به طور کاملا مردمی.
در گذشته روش سوم مرسوم بوده و همواره تمامی امور مربوط به تبلیغ دین بر عهده آحاد جامعه و خیّرین جامعه قرار داشت.
معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه در ادامه افزود:
امروزه به دلیل گستردگی فعالیت های تبلیغی و نیاز دائم و مستمر به اعزام و تبلیغ، در پاره ای از مواقع علاوه بر پیش قدمی مردم، دولتها هم به کمک احیاء دین و آموزه های دین آمدند؛ اما با توجه به برخی از مضرّات دولتی شدن امر تبلیغ، بایستی تلاش اولیه معاونین تبلیغ در حوزه های علمیه بر مردمی کردن تبلیغ باشد و تمامی همّت و برنامه ریزی خود را در این جهت معطوف سازند.
ایشان در پایان ضمن اشاره به دیگر وظایف معاونین تبلیغ در سراسر کشور، توجه به طرح های ارسالی از سوی ستاد و عملیاتی کردن آنها و نیز بازخوردگیری از مجموع طرح ها را از دیگر وظایف معاونین تبلیغ دانستند و افزودند: امروزه توجه به طرح هایی همچون طرح مدارس امین، طرح پیوند آسمانی و طرح بیّنات میتواند تبلیغ دین را به پویایی و اثربخشی برساند.





تاریخ ارسال مطلب : سه شنبه ٢٨ شهريور ١٣٩٦ / شماره خبر : ٣٩٤٠٩٥ / تعداد بازدید : 347

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر:
 

خروج




صفحه اصلی | ارتباط با معاونت | سایت جامع تبلیغ
 

تمامی حقوق این پایگاه متعلق به معاونت تبلیغ و آموزش های کاربردی حوزه های علمیّه می باشد.