صفحه نخست|آرشیو اخبار|ارتباط مستقیم با معاونت|ورود به ايميل سازماني|ورود به سرویس پیامک
 
دانلود, رایگان, طرح, شهادت, وفات, ولادت, میلاد, امام, بنر, مذهبی, گرافیکی, با کیفیت, بالا, قابل چاپ, پیامبر, علیه السلام, (ع), علیها السلام, مذهبی, اسلامی, شحادت, علیح السلام, علیهم السلام, مدهبی, کیفیت, لایه باز, بنر آماده چاپ,اماده چاپ
صفحه اصلی > معرفی ادارات معاونت > هنر و رسانه > اداره مطبوعات 
اداره مطبوعات
رهنمود ولایت
از هنر استفاده نمی کنیم؛ کتاب و مقاله و مجله نداریم ... کتاب و مجله و مقاله که دور ازدسترس نیست . اینها را هم نداریم . حوزه به عنوان حوزه، در زمینه تبلیغ دین، کتاب و مطبوعات و مجله هم ندارد . نارسایی در امر تبلیغ وجود دارد ؛ ولی اهتمام به امر تبلیغ به عنوان امری که مربوط به نظام است در حوزه نیست . (آذر ماه 1374)
ضرورت
لزوم حل مسائل و مشکلات ذیل ، تأسیس یک نشریه را جهت این امر، ضروری می نمود :
1.      ناهماهنگی در تبلیغات دینی و بی توجهی نسبت به نیازهای تبلیغی کشور ؛
2.      وجود برخی لغزشها در برخی از مبلّغان و نیاز به اصلاح رفتار؛
3.      عدم آشنایی بسیاری از مبلّغان نسبت به روشهای تبلیغی ؛
4.      عدم آشنایی بسیاری از مبلّغان با مسائل زمان و قدرت و توان خویش و دشمنان ؛
5.      عدم آشنایی بسیاری از مبلّغان با اقداماتی که روحانیت و حوزه های علمیه مخصوصا در عرصه تبلیغ انجام داده اند .
 
اهداف
1.      ترسیم خطوط کلی تبلیغ ؛
2.      تبیین وظایف و ویژگیهای مبلّغان ؛
3.      تبیین اخلاق مبلّغان ؛
4.      ارائه اطلاعات و اخبار تبلیغی ؛
5.      ارتباط با مبلّغان .
فعالیت ها
ماهنامه مبلّغان در قطع وزيري و به طور متوسط در 150 صفحه براساس ماه هاي قمري منتشر مي گردد تا بتواند به مبلّغان و مربيان محترم در مناسبتهاي ديني کمک کند.
آنچه تا کنون در این نشریه انجام شده عبارتست از :
1.       چاپ و نشر 1990   مقاله در موضوعات تاريخ، سيره و اخلاق فردي و اجتماعي اهل بيت
(عليهم السلام)، اخلاق تبليغي، آموزش روشهاي تبليغي، شبهه شناسي، پاسخ به پرسشها، خاطرات و تجارب تبليغي، نقد فيلم و ... در قالب 135 شماره كه به اقرار بسياري از مبلّغان مي تواند منبع خوبي براي سخنوران ديني باشد؛
2.      تجدید چاپ 19 شماره ازمجله ؛
3.      تهیه و انتشار نرم افزار مجله مبلغان با قدرت جستجوی موضوعات ، نویسندگان و شمارگان شامل 100 شماره از این نشریه ؛
4.      افزایش تیراژ ماهانه مجله ، از 2500 نسخه در سال تأسيس به 7500 نسخه در سال 89 ، با تأمین نیاز مبلغان ، اطلاع رسانی مناسب ، و تأسیس بیش از 120 نمايندگي فروش فعال در کشور ؛
5.      چاپ و انتشار دو کتاب از کتابهای مبلغان با عنوان « تبلیغ در محرم » که حاوی مقالات مربوط به محرم ، امام حسین علیه السلام و یاران باوفای اوست و «امام مهدی (عج)» که شامل مقالات مربوط به امام زمان (عج) است؛
6.      ورود مجله به اینترنت و روز آمد کردن آن با امکان دانلود مجله و نرم افزار در سایت معاونت تبلیغ حوزه .
7.      ورود متن کامل مجله از ابتدا تا کنون در سایت مجله با قابلیت جستجو.
 
برنامه های آینده
تهیه كتابهاي مبلغان با استفاده از محتواي مجلات و دسته بندي كاربردي آنها؛
صفحه اصلی | ارتباط با معاونت | سایت جامع تبلیغ
 

تمامی حقوق این پایگاه متعلق به معاونت تبلیغ و آموزش های کاربردی حوزه های علمیّه می باشد.